Cinta ❥

♥ Chapter 4 : Cinta Oreo CheeseCake
Friday, January 20, 2012 . 0 word(s) .



Azmer berguling-guling di atas katil-nya . Kepalanya ligat berpusing-pusing tanpa jemu sehingga hampir tercabut memikirkan Hana . " Hana , aku jatuh cinta dengan kau ! " jerit Azmer namun hanya didalam hati . Tak kan nak melalak tak tentu pasal pula . nanti habis pelik orang tengok aku kan . habis dilabel sebagai orang gila pula nanti . Malam itu Azmer tersenyum sendirian memikirkan Hana . tidur nya pun bertemankan Hana seorang . angau betul budak sorang ni .

'' Saya tak suka awak dan tak akan pernah suka awak ! '' Bentak Hana apabila Azmer menyatakan rasa hatinya kepada Hana . '' Tapi Hana saya dah suka awak . Kenapa awak buat saya macam ni ? '' soal Azmer tanpa putus asa . '' Hei encik Azmer bin Azlan ! Saya tak kan pernah lupa apa yang awak dah buat dekat saya . awak bentak-bentak saya , awak marah saya sesuka hati awak depan student lain . awak ingat saya ni apa ? tunggul kayu yang awak boleh buat apa sahaja yang awak suka ? saya manusia juga . Ade hati dan perasaan . '' luah Hana geram dengan tindakan Azmer mempersoalkan tindakan Hana yang tidak menyukainya .
" Saya tak nak tengok muka awak lagi mulai saat ini . Saya benci awak ! " jerit Hana lantang . Terkedu Azmer dengan tindakan Hana yang berani itu . '' Saya sayang awak Hana , sampai Hati awak . " sendu suaranya kedengaran . '' Arghhhh ! tiba -tiba Azmer merasakan tubuh nya terlalu berbisa . tubuh nya yang baru jatuh dari katil itu kelihatan seperti buah nangka busuk sahaja . di menggosok punggungnya sambil tersenyum . '' Hana , kau buat aku gila ! gila dekat kau . aku akan pastikan kau menyesal sebab buat aku gila macam ni . " tekad hati kecilnya . " Nasib baik mimipi , kalau tak mahu sedih aku kena reject" luahnya .

Azmer bersiap lebih awal pada hari ini . Dia tidak sabar melihat muka kekasih hatinya sapa lagi kalau bukan 'Hana' . sejak bila bertukar jadi kekasih entahlah .



Azmer melangkah kaki keluar dari bas dengan senyuman yang menawan . Hatinya tidak sabar menatap wajah Hana Azira . Angin yang lembut tiba-tiba menjadi kencang apabila Hana lalu dihadapan Azmer . Terkedu Azmer seketika . Bagi menghilangkan rasa gemuruh yang terlampau , Azmer memalingkan mukanya mukanya apabila Hana meleparkan senyuman . Tapi Hana memikirkan sebaliknya . " Sombongnya Azmer , benci sungguh dia padaku . " Hana terasa dengan Azmer .

Malas nak memikirkan keletah Azmer yang belagak itu Hana berlalu sahaja . Tiba-tiba Hana merasakan ada orang menarik tudungnya dari belakang . Pantas Hana menoleh ke belakang dan melihat Azmer yang melakukan perkara tersebut . " Awak ni kenapa ? awak kalau tak suka saya , fine jangan kacau saya pula . " Tegur Hana perlahan . Hana tidak berani bertentang mata bersama Azmer . Azmer suka melihat muka Hana yang memerah sebegitu . " Comel nya budak ni bila marah-marah . " Azmer terpegun lagi . Hana pelik melihat sikap Azmer yang senyap sebegitu .

Hana melangkah pergi meninggalkan Azmer yang senyap sebegitu . " Azmer masih termenung memikirkan Hana . " tiba-tiba Kamelia menyergah Azmer . terkejut beruk Azmer dibuat-nya . '' Awak buat apa tadi dengan perempuan tu ? rajuk Kamelia . '' Ish perempuan ni , menyibuk je . " Azmer pergi meninggalkan Kamelia . eh sejak bila Azmer pandai buat tak tahu je dekat Kamelia ? 


BERSAMBUNG PULA :)



Hanani Amylia Owner ♥




Older Post . Newer Post