Cinta ❥

Postman To Heaven :)
Friday, March 2, 2012 . 0 word(s) .
 assalamualaikummm !






pagi korangg !
seperti korang tahu lah kan , aku kan tengah menunggu keputusan SPM
yang tak bape lame lagi .
so semalam aku bukak lah tb kan . dah tu je keje yang aku mampu buat . haha
aku pun tekan-II remote tuu and aku terjumpa lah storyy nihh .
-
-
-
-
-
tadaaa nie story dye .





Omg ! 
memang ensem and comel pelakon dye ~! korang tengok tak semalam ?
story ni mybe korang dah penah tengok pun .
aku jek ketinggalan zaman . haha sebab aku dah lame tak layan story korea .
haha semalam je ade peluang :)
mula-II story ni memang boring and tak berapa nak faham
tapi bila lama-II boley sampai mengalir lah jugak air mata nihhh :'(
tacing gila !






sinopsis :  "Postman To Heavenadalah fantasi romantik yang melibatkan seorang lelaki yang istimewa dan seorang wanita cinta yg ditinggalkan.
Jae Joon (Hero [TVXQ]) adalah posmen, tetapi posmen yang tidak tipikalBeliau menyampaikan surat kepada Syurga dari orang-orang yang kehilangan orang yang mereka sayangiHa-na(Han Hyo-Joo) adalah salah satu orang ituDia tidak boleh berhenti memikirkan tentang kekasihnya yang sudah mati. Kemudian hari ke 14 , fantasi berlaku antara Jae-Joon dan Ha-na. Jika anda mahu mengetahui lebih lanjut mengenai filem iniHanya menonton filem di bawah sini .



best takk ? cer komen sikiit :D



Hanani Amylia Owner ♥




Older Post . Newer Post