Cinta ❥

PRA U ATAS TIGA ❤
Sunday, January 20, 2013 . 0 word(s) .

TELATAH STUDENT ENAM ATAS TIGA 


KAMI HAPPY ! Hahaha :D

Nampak gambar dekat atas tu? Jyeahh (Y) itulah budak-budak enam atas tiga ! Actually itu hanya sikit je . Tak semua orang ada dekat dalam gambar tu . Gambar ni disnap masa nak balik daripada Kokurikulum ! masing-masing sempat lagi posing kan? hahaha mana satu aku wei? Nampak tak budak yang pakai beg oren tu? Yang belah kiri hujung sekali . Belakang Intan tu ! hahaha tulah aku :D Hahaha gambar ni semua aku curi dekat Facebook . Erkkk Mohon kebenaran ye Fara dengan Wan  Ngee :) SUSAH SENANG KAMI BERSAMA ! hahaha comel kan Kami ^^



Yang Ni pulak gambar time bilik seni ! Hoh Nampak tak Pkwe dekat kerusi tu? yaaaa dialah yang banyak bagi tunjuk ajar dekat budak-budak seni :) aku yang takde basic ni pong dah pandai buat ton gambar sikit-sikit ^^ nampak real wei ^^ Hoho Hanani Amylia memang pendek pong . So what? Jelly letew ! hahaha who care ! hahaha ~ Yang sebelah aku tu AIN . Then DIANA . FARA & SOFIA ^^ Kami budak Seni 



Makwe Dua orang ni pulak Hema Dengan Anqi ! katanye kenal dari sekolah rendah . Then masok Form Six jumpe balik ! ^^ hahaha normal letew . Aku pong jumpe ramai kawan-kawan aku time sekolah rendah bila masok Form six nih ;)



Oh yeahh ! Oh yeahh ! KAMI BUDAK SENI ^^ Itu semua Free Style ! hahaha kami memang Ohsem & we know about it 


FLYING WITH US  Hahaha Sarjan Tabik hormat wei ^^


Jejaka-jejaka diatas tu budak kecoh didalam kelas ^^ takde mereka kelas sunyi ! hahaha MYBE lahhh ❤ Makwe yang ditengah-tengah tu pulak GURU KELAS enam atas tiga merangkap cikgu MUET kita orang ! hahaha Hanani Amylia & The Geng selalunya akan main-main bila Cikgu Lee ni Mengajar . hahaha mengantuk kay mengantuk 


Eh Eh Eh . Siapa Plak Minah diatas ni? Hahaha its Me Okay ! Tengah berusaha melukis gambar pisang ni . Kejap-kejap kena padam . Oh My Allah sangatlah stress ^^ hahaha tapi sokay . Berehat sebentar bersama KitKat ~ hahaha sempat berposing gitu . Thanks too Fara sebab Snap kan gambar cik Hanani Amylia ni ea 


There u Go ! Anak Dara Enam Atas Tiga ❤ ^^


SEKIAN SAHAJA DARIPADA SAYA ^^ TELATAH ENAM ATAS TIGA AKAN KEKAL MENJADI KENANGAN TERMANIS DALAM HIDUP KITA 













Hanani Amylia Owner ♥




Older Post . Newer Post