Cinta ❥

Semakan Penempatan SPA ♥
Thursday, December 12, 2013 . 0 word(s) .

Hai uolls ~ 

Hari ni tangan ringan gila-gila nak update entry . Tak tahu kenapa tapi mood menghupdate tertiba datang . Okey sekarang musim STPM sudah berlalu pergi :3 Dengan paper ulangan semua gua dah habis jawab . Sekarang hanya sedang menunggu keputusan jelah . Hmm keep praying :')

Guess what , baru-baru ni gua baru dapat tahu gua lepas dalam temuduga SPA :) Tak ku sangka tak ku duga . Antara beribu2 orang yang interview , gua antara yang beratus terpilih . Hmm gua dapat Latihan Jururawat & kena daftar masuk pada 01/01/2014 -.- Erghhh dah macam nak naik sekolah je rasa , tapi takpe sebab bila awal masuk , maka habisnya mestilah awal kan :D 


Lepas berhari-hari nak tunggu penempatan aku tu kan ? Akhirnya pada 10/12/2013 jam 6petang baru aku tahu kena campak katne ,Tu pun lepas kena tunda sehari atas masalah teknikal . So dekat sini gua nak ucapkan tahniah jugak lah buat sesape yang berjaya dalam temuduga sesi januari ni :)

Nak tahu penempatan gua katne ? Actually kat sini ( Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Sungai Buloh ) Anyone sesape yang dapat sama tempat dengan aku ? Haha :) apa-apa pun tahniah :)

Sesape yang belum tahu penempatan katne , bolehlah pergi ke link ni k ? http://einduksi.moh.gov.my/eLPP/ Selamat mengetahui :*


Okey dalam padaku gembira kadangkala sedih juga , sebab kena tinggalkan dia :'( Apa yang penting gua sayang lu bro :'( Even aku sambung belajar ke ape ke , aku hope kau akan tunggu aku sebagaimana aku tunggu kau :'/ Aku sasasayang kau sesangat :' Aku hope kau tak akan lupa janji2 kita :( Jangan pernah ada orang ketiga antara kita tau ? Aku Tunggu Kau AR :')




Ini lah buah hati tersayang aku , yang selalu ada untuk aku :* Sayang kau ! sayang kau ! No Doubt :) Please take care tau ? Lap chuuuuuuuu :*

Enough time already . Assalamualaikum uoalls :*









Hanani Amylia Owner ♥




Older Post . Newer Post