Cinta ❥

Life of KKM Student's
Sunday, April 13, 2014 . 0 word(s) .




Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia *tertiba teringat cikgu sabrin :3 Hahahaha :p okey berdirinya aku disini ialah sebab nak update blog lah . Haha dah lama kot tak sentuh blog ni T.T Kesibukan aku di KSKB Sungai Buloh ni menyebabkan aku memang payah giler2 nak gerakkan jari ni untuk menaip -_-' Memang dasar pemalas right? Hahaha kesah pulak saya ? *Tutup muka* 

Okey , setakat ni dah 4bulan lebih aku stay sini . Okey first of all memang tertiap malam nangis rindukan ibu ayah :') maklomlah anak manja tak pernah berjauhan dengan family :') Okey first2 jejak kaki dekat sini , Memang susah nak jumpa seorang "kawan" apatah lagi insan yang bergelar "sahabat" . Okey aku cakap bukan berdasarkan apa , tapi majoriti sini budak kelantan , Terengganu & Sarawak . Fuhhh memang jauh berbeza dengan aku yang budak JOHOR ni -_- ANAK JATI JOHOR K :3 Majoriti , okey actually hampir 99.99% budak kelantan , Terengganu ni mana nak kawan dengan budak Johor ni . Lagi2 kat sini ramai puak dia orang -_-' Erghh rasa terpinggir okay? Shittt ._.

Tapi tapi & tapi , lastly aku jumpa jugak regu aku :')



Hahaha nilah kawan2 sekepala gua >.< From left , Budak pahang , Melaka & Lastly JOHOR ! :D Dia orang ni kepala memang tahap gila2 lah . Memang dengan kepala dia orang je aku boleh masuk . Memasing happy go lucky je >.< hope persahabatan kita kekal okay kawan ? *Wipe tears :') Kita susah senang bersama lah . Aku hope kita dapat lalui semua sem besama juga . Taknak lah tengok mana2 antara kita kena repeat sem kan :') btw Mana aku salah , hope tegurlah okay :')

Okey berbalik kepada cerita aku pulak , Aku sekarang dah mula klinikal . Shift pagi shift petang -_- Okey memang mula2 rasa nak mati jugaklah . Tapi actually ni semua best . Aku rasa aku dapat banyak pengalaman dekat sini . Aku dapat tegur dengan budak2 yang aku tak pernah tegur , Aku jumpa uncle2 yang memang sporting habis , aku jumpa pakcik yang kuat membebel dekat wad . Hahaha ini semua buat aku makin kenal erti dunia . Tapi tak semua yang kita nampak tu indah . Kadang2 bila kita dah masuk wad baru tahu mana kawan mana lawan . Mana yang ikhlas tolong orang yang susah , mana yang tak . But I'm proud being nurses :)

Okey nak menaip panjang lebar lagi memang tak mampu rasa , jari jemari lenguh ni . Hahahaha :p Okey ,





Hanani Amylia Owner ♥




Older Post . Newer Post