Cinta ❥

GROUP F HSB ♡
Wednesday, June 17, 2015 . 0 word(s) .
Hi Reader :)
  
Dah lama sangat tak menaip. Last update pada 7 September 2014. I've gone for many month. Jari semakin lincah menaip di papan kekunci. Hari  ni jadi rajin nak update sebab hari tu aku terdengar mary bercerita dengan Radzi pasal blog ni. Hahaha tak sangka depa ni kaki stalker rupenya.



Lets talk about my semester 3 that I've gone through. So many experienced that I've through. Sama ada pengalaman yang aku perlu lalui dengan tabah mahupun redah je. Macam2 jadi dalam semester ni. Apa yang korang perlu sentiasa tahu , korang takkan jumpa kawan yang sentiasa ada untuk kau. Susah dan susah sangat.



Tapi semester ni aku jumpa ramai sangat kesayangan. Kesayangan yang sentiasa ada untuk aku. Firstly lets talk about my clinical group for this semester. Group F :*
Dalam group ni ada enam orang ahli. Jujur cakap aku kenal dua orang je dalam group ni mula2. Izzah and dayah, So macam mana aku nak kerja dengan orang yang aku tak kenal? Betul cakap orang kan. kalau tak kenal maka tak cinta. Kalau tak cinta maka tak sayang kan. Hahaha 



Sebelum kami start klinikal kami ada posting 2 minggu satu group. Daripada sini lah hubungan kami terjalin. Setiap hari selfie sama sama dekat wad yang berlainan. Gelak sama2. Gaduh sama2. Dan semua sama2. Since that kami jadi rapat. Yeay extreamly close. Hahaha setiap hari datang kerja bergelak sakan kena mengena sesama sendiri. Jadi habit. Hahaha so lame. Aturan ALLAH itu maha hebat. Bagi aku mengenali mereka semua satu keceriaan yang ALLAh kurniakan. Jujur cakap mereka ada disaat aku down jatuh dan sebagainya. Mereka penguat. 
 
-

Izzah. Satu satunya partner in crime aku. Dimana ada dia disitu juga ada aku. Kalau bab balik awal memang bagi dekat kami lah. Sebab kami memang satu kepala . Haha

-

Safia. Budak baik. Kadang2 dia punya loading tu boleh buat kau gelak, Kadang2 jugak boleh buat kau rasa nak mengamuk pun jugak, hahaha

-


Radzi. Leader yang bagus walau kadang2 annoying dia tu datang tak bertempat. Kalau buat kerja memang sah tak kalut. Tapi dia baik.

-


Mary. Kaki dangdut kaki nyanyi kaki joget dalam wad. Dia ni memang penghibur habislah. Suka gila buat lawak slumber dia tu and selalu dengan stupo dia tu, Lepas tu asyik2 mengantuk dalam wad. Hahahaha -.-

-

Dayah. Seorang yang memang muka kerek. Hahaha orang selalu lable muka dia kerek walhal dia okay ja. Hahahaha lepas kenal baru tau dua ni macam mana. Kalau kau nak settle apa2 dengan dia ni senang. Straight to the point je even kadang2 dia tak paham apa yang kau cakap. Haha

-

Pengalaman di sem 3 ni banyak mengajar aku bagaimana nak hidup.
Terima kasih semester tiga.
Selamat bertemu semester empat. Saranghae :)
-


Hanani Amylia Owner ♥




Older Post . Newer Post